Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στο Τεύχος Αυγούστου του επίσημου περιοδικού του ΑΠΟΕΛ «1926» φωτογραφήθηκε και μίλησε ο Κωστάκης Αρτυματάς.

Ο Ουκρανός Serhiy Boiko ορίστηκε να διαιτητεύσει τον αγώνα του ΑΠΟΕΛ με τη Μάριμπορ που θα γίνει την ερχόμενη Τετάρτη, 31 Ιουλίου στο ΓΣΠ (20:00). Ο αγώνας είναι για τον τρίτο προκριματικό γύρο του Champions League.

Ο Boiko είναι 36 ετών και είναι διεθνής από το 2011. Βοηθοί διαιτητές ορίστηκαν οι επίσης Ουκρανοί  Volodymyr Volodin και Oleg Pluzhnyk. Τέταρτος διαιτητής θα είναι ο συμπατριώτης τους  Vitaliy Romanov.

Aπό την ιστοσελίδα του ΑΠΟΕΛ

"Οι 19 διαδοχικές βαριές τιμωρίες του ΑΠΟΕΛ από τα αρμόδια όργανα της UEFA, έχουν φέρει την ομάδα μας, μπροστά στον κίνδυνο της άμεσης επιβολής νέων εξοντωτικών ποινών.

Εάν στο παιγνίδι της Τετάρτης σημειωθεί οτιδήποτε μεμπτό, θα ενεργοποιηθεί αυτόματα η ποινή του κεκλεισμένων των θυρών αγώνα. Η ποινή θα ισχύει από το επόμενο εντός έδρας παιγνίδι της ομάδας μας.

Σας παραθέτουμε αυτούσια τα πιο σημαντικά αποσπάσματα της απόφασης με το σκεπτικό της πειθαρχικής επιτροπής της UEFA" (φωτογραφία).