Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Δείτε τις δηλώσεις του τεχνικού της Ομόνοιας,  Βάλντας Νταμπράουσκας ενόψει του επαναληπτικού της νίκης με 3-1 επί της Τορπέδο Κουταίσι στο πλαίσιο του 2ου προκριματικού γύρου του Κόνφερνς Λιγκ.. 

 

"Είμαστε σε μια ωραία χώρα την Γεωργία. Ερχόμαστε από ένα ενδιαφέρον παιχνίδι στη Λευκωσία. Έχουμε ένα μικρό πλεονέκτημα, ωστόσο όλα θα κριθούν στον αυριανό αγώνα."

Θέλουμε να είμαστε συγκεντρωμένοι και να προσεγγίσουμε τον αγώνα σαν να είναι 0-0. Παίζουμε στην έδρα του αντιπάλου, με τον κόσμο του. Κάναμε μια καλή εβδομάδα προπονήσεων και θέλουμε να συνεχίσουμε να προοδεύουμε."

"Ηταν από τις πιο ενδιαφέρουσες ομάδες του τουρνουά η Γεωργία στο EURO. Δεν ήταν έκπληξη για μένα το ότι η Εθνική Γεωργίας είχε αυτή την πορεία στην διοργάνωση, αλλά το ότι δεν το έκανε πιο νωρίς. Είναι τιμή μας που παίξαμε με την Τορπέντο, ήταν 18 αγώνες αήττητη. Σε τέτοιες διοργανώσεις αντιμετωπίζεις τις ελιτ ομάδες των χωρών."

Αν σκέφτεται να αλλάξει κάτι:"Ο αντίπαλος ενδεχόμενος να παρουσιάσει κάτι άλλο στον αυριανό αγώνα. Μπορούμε να παίξουμε καλύτερα από το πρώτο παιχνίδι. Θα είναι διαφορετικό το αυριανό παιχνίδι. Ο τρόπος με τον οποίο θα διαχειριστούμε τον αγώνα, θα είναι το κλειδί. Θα πρέπει να έχουμε κουράγιο και πίστη."

Για τον Ατζίλι: "Δεν μπορεί να αγωνιστεί στον αυριανό αγώνα."

Για τα αγωνιστικά: "Σημαντική εξέλιξη που είναι διαθέσιμος ο Κούσουλος. Είναι ένας ηγέτης και από τους αρχηγούς της ομάδας."

Οι δηλώσεις από πλευράς Τορπέντο Κουταίσι: 

 

Stephen Kean: 

"Έχουμε προετοιμαστεί αρκετά, νιώθουμε φρέσκοι και θέλουμε να δείξουμε κάτι καλό.

Στον κόσμο που θα γεμίσει το στάδιο, καθώς δεν έχει κριθεί τίποτα ακόμη και πιστεύω πως υπάρχει ποιότητα στην ομάδα, για να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα."

 

Mamadou Sakho: 

"Θέλουμε να παίξουμε όπως ξέρουμε αφού τίποτε δεν έχει τελειώσει μετά το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα. 

Ο στόχος μας είναι να παλέψουμε μαζί με τον κόσμο μας για να ανατρέψουμε το αποτέλεσμα".