Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2
Πανηγύρισε μαζί με τους παίκτες ο Πετρίδης!


Το ΑΠΟΕΛ ανέβασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πλάνα από τα αποδυτήρια μετά την πρόκριση από την Πετροκούπ, με τον πρόεδρο της εταιρείας, Πρόδρομο Πετρίδη να γνωρίζει την αποθέωση από τους ποδοσφαιριστές.