Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
k

Η αποστολή των ΗΠΑ έκανε την εμφάνισή της στην Τελετή Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων, με τον ΛεΜπρόν Τζέιμς και την Κόκο Γκοφ να είναι σημαιοφόροι.


ΛεΜπρόν Τζέιμς και Κόκο Γκοφ κράτησαν τη σημαία των ΗΠΑ κατά την είσοδο της αποστολής της χώρας στον Σηκουάνα μέσω σκάφους, στο πλαίσιο της Τελετής Έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων.

Ο σπουδαίος μπασκετμπολίστας και η σπουδαία τενίστρια ήταν οι σημαιοφόροι της αποστολής των ΗΠΑ, συνοδευόμενοι φυσικά από τους υπόλοιπους αθλητές.

Δείτε εδώ το VIDEO:

Πηγή: sport24.gr