Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
3

Όση χαρά πήραν από την νίκη της Ομόνοιας επί της Τορπέδο Κουταίσι, οι οπαδοί της Ομόνοιας ξενέρωσαν λίγα χιλιόμετρα παρακάτω καθώς από τον κυκλικό κόμβο του σταδίου της πρωτεύουσας προς τον αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας - Λάρνακας έγινε το αδιαχώρητο! 

Σημειωτόν τα αυτοκίνητα γιατί σε κάποιο σημείο του δρόμου, συγκεκριμένα από την έξοδο της βιομηχανικής Γερίου μέχρι την έξοδο βιομηχανικής Ιδαλίου, ήταν κλειστός ο αυτοκινητόδρομος για εργασίες έτσι οι οδηγοί έπρεπε να χρησιμοποιήσουν τον παράλληλο!

ΓΣΠ

Γιατί να κλείσει ο αυτοκινητόδρομος, ημέρα που στο ΓΣΠ γνωρίζαμε από πριν ότι θα υπήρχε πενταψήφιος αριθμός οπαδών και αν συνυπολογίσουμε και τα άτομα που χρησιμοποιήσαν τον δρόμο και δεν ήταν στο γήπεδο, φανταστείτε για πόσα αυτοκίνητα μιλάμε. 

Απλά τραγικό, μία τεράστια ταλαιπωρία! Συνομιλώντας με αρκετούς οπαδούς το λιγότερο που σπατάλησε κάποιος για να φτάσει σπίτι του, σε απόσταση 20 χιλιομέτρων από το ΓΣΠ ήταν μία ώρα και 30 λεπτά! Ούτε στο Παφιακό να ήταν το παιχνίδι!

ΓΣΠ