Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Πιστεύει στην Ομόνοια ο Τόνι Σαβεφσκι και αισιοδοξεί ότι η ομάδα του θα πάρει την πρόκριση. Υπάρχει πίεση για την πρόκριση παραδέχθηκε, και τόνισε οτι η ομάδα θα πάει να κερδισει το παιχνίδι έστω κι αν προκρίνεται και με το 0-0.

Η αρχικη του τοποθέτηση:

«Έχουμε αύριο τον επαναληπτικό, το δεύτερο ημίχρονο, πήραμε καλό σκορ εκεί, αλλά δεν αρκεί αυτό, χρειαζόμαστε την πρόκριση, θέλουμε ένα καλό παιχνίδι αύριο. Η Άστρα είναι καλή ομάδα, πιο έτοιμη αφού ξεκίνησε και το πρωτάθλημα τους. Πιστεύω στην ομάδα, στους παίκτες. Μπορούνε και το αποδείξανε. Να καταφέρουμε αύριο να πάρουμε την πρόκριση που είναι το ζητούμενο».

Οι διαφορές με Ρουμανία;

Όπως είπα το σκορ είναι υπέρ μας, δεν ξέρουμε να παίζουμε με το σκορ όταν είναι υπέρ μας πιστεύω, εμείς ξεκινάμε στο 0-0 και πάμε για να κερδίσουμε το παιχνίδι. Το παιχνίδι μηδενίζεται. Οι άλλοι είναι πιο επικίνδυνοι γιατί οι άλλοι πρέπει να κυνηγήσουν το σκορ που είναι εις βάρος τους.

Θεωρητικά έχουμε καλό σκορ αλλά αυτά δεν μετράνε, δεν πρέπει να το έχουμε στο μυαλό μας γιατί πρέπει να πάμε για να κερδίσουμε, και επειδή η Άστρα είναι καλή ομάδα.

Για την Αστρα

Η Άστρα δεν έχει δείξει που μπορεί να φτάσει στο παιχνίδι της. Είμαστε στην αρχή όλες οι ομάδες. Αυτή είναι λίγο πιο έτοιμη. Με τα συνεχόμενα παιχνίδια όσο παίζεις, τόσο γίνεσαι και καλύτερος.

Για την πίεση της Ομόνοιας

Η ΟΜΟΝΟΙΑ είμαστε, όσο υπάρχει ΟΜΟΝΟΙΑ υπάρχει πίεση. Αυτό είναι νορμάλ, δεν υπάρχει κάτι ξεχωριστό σε αυτό. Όπως ακούω ο κόσμος θα είναι παρών, είναι σημαντικό να υπάρχει ενθουσιασμός, αλλά όχι απογοήτευση ότι και αν συμβεί. Το σωματείο έχει ανάγκη τον κόσμο.

Για τα γρηγορα γκολ γκολ που δεχτεται η Ομόνοια:

Είναι θεμα αυτοσυγκέντρωσης...

Για την ετοιμοτητα της Ομόνοιας

Είμαστε ευχαριστημένοι σε αυτό το επίπεδο που είμαστε, η Άστρα είναι πιο έτοιμη, έχει δώσει περισσότερα παιχνίδια επίσημα. Εμείς θέλουμε να πάρουμε την πρόκριση, εκεί είναι η ουσία.

Για τον κόσμξο και την πίεση

Οι παίκτες θέλουν να προκριθούν, η πίεση δεν έχει να κάνει με το αν είναι γεμάτο γήπεδο. Ο κόσμος πρέπει να καταλάβει ότι για τα επόμενα 2-3 χρόνια πρέπει να είναι εκεί και αυτός είναι που θα σώσει την ομάδα. Δεν είναι δικαιολογία για εμάς αυτό. Ο κόσμος έχει την πίεση παραπάνω από εμάς. Το άγχος προσπαθούμε να το ελέγχουμε όσο καλύτερα μπορούμε.

Για τον Εφραιμ και την εντεκάδα

Θα δούμε αν μπορεί. Άργησε να ξεκινήσει στην προετοιμασία λόγω του τραυματισμού.