Η Oμόνοια 29Μ ανακοίνωσε την μεταγραφή του 21χρονου επιθετικού Άγγελου Ζευκή.
Ο Κύπριος ακραίος επιθετικός είναι προϊόν των ακαδημιών της Ομόνοιας, έπαιξε κάποια παιχνίδια με την πρώτη ομάδα ενώ δόθηκε δανεικός σε Καρμιώτισσα και ΑΣΙΛ.Το 2022 ο Ολυμπιακός Λευκωσίας τον απέκτησε με ελεύθερη μεταγραφή και την περασμένη σεζόν στην Β' κατηγορία, κατέγραψε 23 συμμετοχές και σημείωσε 4 γκολ.
Αναλυτικά:
«☘️Το Σωματείο μας ανακοινώνει την απόκτηση του Κύπριου ποδοσφαιριστή Άγγελου Ζευκή.
Ο 21χρονος επιθετικός έχει περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις και έχει υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με την ομάδα μας.