Δείτε πως αποχαιρετά τον Ολυμπιακό το νέο απόκτημα του ΑΠΟΕΛ, ο Γιουσέφ Ελ Αραμπί
"Μετά από πέντε καταπληκτικά χρόνια, ήρθε η ώρα για ένα νέo κεφάλαιο στην καριέρα μου. Πετύχαμε τόσα πολλά μαζί και θα είμαι για πάντα ευγνώμων για όλες αυτές τις αναμνήσεις που έχω από αυτό το καταπληκτικό μέρος. Η οικογένεια του Ολυμπιακού θα έχει για πάντα μια θέση στην καρδιά μου. Σας ευχαριστώ για όλα. #πιστολέρο".