Τις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη ιστιοσελίδα έκανε ο Ander Murillo μετά την συμφωνία με την ομάδα για αναπροσαρμογή του συμβολαίου του. O Ander εξέφρασε την χαρά και περηφάνεια που θα παραμείνει για ακόμα 3 χρόνια στην ομάδα και δήλωσε ότι ήθελε να βοηθήσει όσο μπορούσε την ομάδα μετά την δύσκολη οικονομική κατάσταση που επικρατεί στην Κύπρο.
'Πρώτα απ'όλα είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που θα μείνω στην ομάδα για ακόμα 3 χρόνια. Ήθελα να βοηθήσω την ομάδα γι' αυτό κάναμε μια νέα συμφωνία γνωρίζοντας και την δύσκολη κατάσταση της χώρας και πιστεύω και οι δυο πλευρές είμαστε ευχαριστημένοι. Είμαι περήφανος που θα μείνω στην ομάδα για ακόμα 3 χρόνια και θέλω πολύ να βοηθήσω την ομάδα να μεγαλώσει ακόμα περισσότερο και με μεγάλη μου χαρά να βοηθήσω σε όλα την ομάδα.
Όσον αφορά την προετοιμασία της ομάδας στην Πολωνία και τις εντυπώσεις του δήλωσε:
'Βρισκόμαστε σε ένα εκπληκτικό μέρος και τώρα είναι η στιγμή που πρέπει όλοι μας να δουλέψουμε σκληρά για να προετοιμαστεί κατάλληλα η ομάδα βάζοντας τις σωστές βάσεις για την νέα χρονιά. 'Εχουμε και κάποια φιλικά παιχνίδια για να βρούμε την ομοιογενειά μας και είναι η κατάλληλη στιγμή να ενώσουμε όλοι μαζί τις δυνάμεις μας για να χτίσουμε κάτι καλό.'