Μετά το χθεσινό ρεπό οι ποδοσφαιριστές της Ανόρθωσης επέστρέφουν σήμερα στις προπονήσεις αρχίζοντας την προετοιμασία τους ενόψει του επαναληπτικού με την Gefle που θα γίνει την Πέμπτη. Το σημερινό πρόγραμμα περιλαμβάνει δύο προπονήσεις ενώ αύριο το πρωί η ομάδα θα αναχωρήσει για τη Σουηδία.
Οι σημερινές προπονήσεις θα γίνουν στο γήπεδο του Αγίου Αθανασίου στη Λεμεσό, καθώς είναι κατασκευασμένος με πλαστικό (συνθετικό) χλοοτάπητα, όπως ακριβώς και το γήπεδο που θα πραγματοποιηθεί ο επαναληπτικός στο Norrporten Arena στο Sundsvall .