Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Οι δύο νεαροί της Ομόνοιας, Τασίν Οζλέρ και Παναγιώτης Ανδρέου, μίλησαν στην κάμερα του Ομόνοια Tv από την Πολωνία.. 

 

Ανδρέου: “Είμαι αρκετά χαρούμενος που μου δίνεται η ευκαιρία να έρθω προετοιμασία με την ομάδα της Ομόνοιας. Οι προσδοκίες μου είναι να πάρω ακόμα περισσότερο χρόνο και να το αξιοποιήσω ακόμα περισσότερο από πέρσι”

Όζλερ: “Νιώθω χαρούμενος που βρίσκομαι για δεύτερη φορά στην Πολωνία στην προετοιμασία της Ομόνοιας. Θέλω να παίξω παραπάνω, γιατί όχι, και 6-7 παιχνίδια για παράδειγμα”