Η ΑΕΚ μέσω ανακοίνωσης ενημέρωσε, ότι πρόκειται να δώσει φιλικό παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό στην έδρα των «πράσινων».
Αναλυτικά:
«Eνημερώνουμε ότι η ομάδα μας θα δώσει φιλικό προετοιμασίας με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό στο γήπεδο «Απόστολος Νικολαΐδης». Το φιλικό θα διεξαχθεί το ερχόμενο Σάββατο (13/07) και θα αρχίσει στις 21:00 το βράδυ».