Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ύστερα από δύο χρόνια ο Λούκας Βιγιαφάνιες αποχωρεί από το ΑΠΟΕΛ.. 

 

"Μετά από δύο χρόνια. Πρέπει να αποχαιρετήσω τους οπαδούς του ΑΠΟΕΛ. Ήταν απίστευτοι για μένα και την οικογένειά μου.

Για δύο χρόνια νιώσαμε «ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ». Συναντήσαμε εξαιρετικούς φίλους και επισκεφτήκαμε όμορφα μέρη.

Θα σε θυμόμαστε πάντα, σαν ένα μεγάλο βήμα στη ζωή μας.

Σου εύχομαι τα καλύτερα στο μέλλον 💙💛

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΑ λέμε ΣΥΝΤΟΜΑ!!"