Το δικαίωμα να σκέφτεται τον επόμενη αντίπαλο της, μία εκ των Καραμπάχ Αζερμπαϊτζάν - Πιάστ Πολωνίας έχει η Ανόρθωση έπειτα από το 3-0 του πρώτου αγώνα απέναντι στην Γέφλε.
Βέβαια, προέχει και ο δεύτερος αγώνας στην Σουηδία όπου στόχος της Bαρωσιώτικης ομάδας είναι να παρουσιαστεί σοβαρή και χωρίς προβλήματα να πάρει το εισιτηριος του τριτου γυρου. Άλλωστε ο τεχνικός της Μεγάλης Κυρίας Χρίστος Κασσιανός από την πρώτη στιγμή ζήτησε από τους ποδοσφαιριστές του να παραμείνουν σοβαροί και προσγειωμένοι ενόψει του επαναληπτικού την Πέμπτη.
Οι ποδοσφαιριστές της Ανόρθωσης θα προπονηθούν πριν την αναχώρηση για την Σουηδία σε γήπεδο με πλαστικό χλοοτάπητα, ώστε να εξοικειωθούν κάπως σε αγωνιστικό χώρο παρόμοιο με εκείνον του Στρόμβάλλεν, όπου θα διεξαχθεί ο επαναληπτικός.
Δεδομένη θα πρπει να θεωρειται η επιστροφή του Γκρικαλασβίλι, ο οποίος ξεπέρασε το πρόβλημα τραυματισμού που αντιμετώπιζε, ενώ χρόνο συμμετοχής αν όλα εξελιχθούν ομαλά θα πάρει και ο Ισραηλινός Σιουσιάν.
Διακριτικά η τεχνική ηγεσία σκέφτεται και τον αγώνα του επόμενου γύρου, και έτσι τον επαναληπτικό στην Πολωνία μεταξύ της Πιάστ και της Καραμπάχ είναι σίγουρο ότι θα το κατασκοπεύσει κάποιος εκ των συνεργατών του Χρίστου Κασσιανού.