Με τα μούτρα στη δουλειά ρίχθηκαν από σήμερα οι ποδοσφαιριστές της Ομόνοιας οι οποίοι επέστρεψαν στις προπονήσεις ενόψει του κρίσιμου επαναληπτικού με την Ρουμανική Aστρα Πλοέστι στο ΓΣΠ.
Χωρίς αγωνιστικά προβλήματα οι τριφυλλοφόροι, υπό τις οδηγίες του Σκοπιανού τεχνικού Τόνι Σαβέβσκι δουλεύουν στα θέματα τακτικής ώστε να αξιοποιησουν το θετικό ισόπαλο αποτέλεσμα που πήραν στη Ρουμανία και να πάρουν την πολυποθητη πρόκριση.
Στον αγώνα της Πέμπης το τριφύλλι θα έχει την συμπαράσταση πέραν των δεκαπέντε χιλιάδων οπαδών του γεγονός που είναι βεβαιο πως θα δωσει επιπλεον ώθηση στους παίκτες στο δυσκολο εργο που θα έχουν απέναντι σε μία πολύ καλή ομάδα.
Ειναι καιρός να σπάσει η κακή παράδοση που θέλει το τριφύλλι να αποκλείεται πάντα όταν αντιμετωπίζει στα κύπελλα Ευρώπης Ρουμανική ομάδα. Από τη Δευτέρα τα εισητήρια του επαναληπτικού θα πωλούνται ελεύθερα και σε μη κατόχους εισιτηρίων διαρκείας.
" Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΜΟΝΟΙΑΣ εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες στους φίλους της ομάδας μας που ταξίδεψαν στο Βουκουρέστι και στήριξαν από κοντά την προσπάθεια που κατέβαλαν τεχνική ηγεσία και ποδοσφαιριστές.
Τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου η συμπεριφορά τους ήταν υποδειγματική, ενώ παρά το γεγονός ότι οι οπαδοί της αντίπαλης ομάδας υπερτερούσαν σε αριθμό, μέσα σε αθλητοπρεπή πλαίσια κατάφεραν να κερδίσουν τη «μάχη» της κερκίδας και αποτέλεσαν τον 12ο παίκτη, ειδικά στις δύσκολες στιγμές της αναμέτρησης ".