Ο Πρόδρομος Πετρίδης παραχώρησε δηλώσεις παραχώρησε στην Cablenet , στο πλαίσιο της εκπομπής ΑΠΟΕΛ Pre Season Show «The Journey».
Για την έναρξη της νέας σεζόν και τα μεταγραφικά: «Είναι μια ακόμη δύσκολη χρονιά, με τους παντοτινούς στόχους. Πρώτα η είσοδος στο Κόνφερενς Λιγκ και μετά τα υπόλοιπα για Γιουρόπα και Τσάμπιονς Λιγκ. Νομίζω ένα καλό ΑΠΟΕΛ θα μπορεί να περάσει στην επόμενη φάση αλλά οι ομάδες που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι καλές και δεν πρέπει να υποτιμήσουμε. Μας απομένουν 3-4 θέσεις. Έχουν σταλεί προτάσεις-συμβόλαια, έχουν εντοπιστεί οι στόχοι και ευελπιστούμε να έχουμε 1-2 συμφωνίες. Πιστεύω θα είμαστε καλύτεροι με τους παίκτες που βλέπω και ήρθαν. Και στο κέντρο και στο αριστερό άκρο της άμυνας αλλά και στα στόπερ εάν χρειαστεί θα ενισχυθούμε. Η γραμμή της επίθεσης είναι όλα τα λεφτά και προσπαθούμε να βρούμε την καλύτερη λύση. Θέλουμε μέχρι το τέλος της εβδομάδας να έχουμε κάποια κατάληξη. Δεν μπορούμε να μείνουμε ξανά εκτός Ευρώπης για το οικονομικό και όχι μόνο, βήμα με βήμα θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο που μπορούμε».
Για τη συνεργασία με Γκαγιέγο: «Έχουμε πολύ καλή συνεργασία την πρώτη εβδομάδα και το κλίμα είναι εξαιρετικό».
Ένα μήνυμα στον κόσμο και τα εισιτήρια διαρκείας: «Είμαστε στις 8000 χιλιάδες και ευελπιστώ μέχρι τα Ευρωπαϊκά παιχνίδια να πάμε στις 9000 χιλιάδες. Με 1-2 ηχηρές μεταγραφές πιστεύω θα έχουμε αύξηση στον αριθμό. Να είναι δίπλα στην ομάδα και να την στηρίζουν με υπομονή».