Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
σ

 Ο 22χρονος Σενεγαλέζος που αγωνίζεται ως δεξί μπακ αποδεσμεύτηκε και επίσημα από τη Γρανάδα, ομάδα από την οποία είχε παραχωρηθεί ως δανεικός στην ΑΕΚ τη λήξασα σεζόν.

Σύμφωνα με πληροφορίες , το όνομα του ποδοσφαιριστή έχει προταθεί στην Ομόνοια. Η περίπτωση του παίκτη ενδιαφέρει το «τριφύλλι» και δεν αποκλείεται να υπάρξει θετική κατάλληξη αφού οι συζητήσεις των δύο πλευρών εκκίνησαν και βρίσκονται στο σωστό «δρόμο»