Ο ΠΑΟΚ ανακοίνωσε την υπογραφή του νέου συμβολαίου του Αντελίνο Βιεϊρίνια με τα Κύπελλα που έχει κατακτήσει με τον Δικέφαλο, λέγοντας ότι θέλει κι άλλα.
Η σημαία παραμένει στον ιστό της, όπως αναφέρει και η ανακοίνωση του ΠΑΟΚ, καθώς ο Αντελίνο Βιεϊρίνια υπέγραψε νέο συμβόλαιο για τη νέα σεζόν.
Ο αρχηγός του Δικεφάλου βρέθηκε το πρωί στα γραφεία της Τούμπας και στη συνέχεια ανακοίνωθηκε η συμφωνία τους με ένα επικό VIDEO. Ο Βιεϊρίνια συγκέντρωσε τα τρόπαια και τα γυάλισε, ενώ τόνισε ότι "θέλει κι άλλα".
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ: "Η σημαία στον ίστο της, για μία ακόμα σεζόν. Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Αντρέ Βιεϊρίνια μέχρι τις 30.06 του 2025.
Η εμπειρία του και οι ηγετικές του ικανότητες, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στις επιτυχίες της ομάδας. Κι είναι πεινασμένος για ακόμα περισσότερες.
Ο The Leader έχει καταγράψει 330 συμμετοχές, σημειώνοντας 51 γκολ και δίνοντας 43 ασίστ, ενώ κατέχει διάφορα ρεκόρ, όπως αυτό του ξένου με τις περισσότερες συμμετοχές στην ιστορία του Δικεφάλου. Έκανε αυτό που είχε υποσχεθεί, κατά τη διάρκεια της δεύτερης θητείας του, συνέβαλε τα μέγιστα ώστε η ομάδα να κατακτήσει δύο πρωταθλήματα και τρία Κύπελλα Ελλάδας.
Ο αρχηγός θα είναι μαζί μας για μία ακόμα σεζόν!".
"Το ξέρω ότι κάθε καλοκαίρι σας ζαλίζω, αλλά έχουμε δουλειές να κάνουμε. Έχουμε Champions League να παίξουμε και γι' αυτόν τον λόγο ανανέωσα για ακόμη έναν χρόνο", είπε ο αρχηγός του ΠΑΟΚ.
Πηγή: sports24.gr