Δύο νίκες πάνω σε Σερβία και Σλοβενία και μία ήττα στο καλάθι για να περάσουμε στα ημιτελικά ήταν ο απολογισμός της Εθνικής μας 3Χ3 που τερμάτισε στην τιμητική 7η θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα που έγινε στην Σερβία!
Τα παλικάρια του Αντώνη Ασιηκαλή έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό και είμαστε περήφανοι για αυτούς!
Παραμιλούσαν οι Σέρβοι που τους κερδίσαμε στην πρώτη φάση και τελικά πήραν το Χάλκινο μετάλλιο.
Την πρώτη θέση κατέλαβε η Γαλλία και η Γερμανία την 2η.
Την Σλοβενία την κερδίσαμε με τρίποντο μαχαιριά του Αρμακόλα 21-19
Μπράβο ρε μάγκες … Μπράβο κόουτς. Φύγαμε για EuroBasket 2025!!!