Το θέμα του Μαροκινού φορ θα τελειώσει όπως όλα δείχνουν σύντομα, καθώς τις επόμενες ημέρες θα υπάρξουν εξελίξεις. Θα γίνει η συνάντηση μεταξύ των δύο πλευρών και το πιθανότερο είναι να μη συνεχίσουν τη συνεργασία τους. Ο Ελ Αραμπί με τα όσα έχει πει στο κοντινό του περιβάλλον θέλει να συνεχίσει να παίζει ποδόσφαιρο και να είναι σε μία ομάδα που θα έχει περισσότερο χρόνο συμμετοχής απ’ αυτόν που είχε τη σεζόν που ολοκληρώθηκε. Έχει στα χέρια του προτάσεις από την πατρίδα του, το Μαρόκο, ενώ να σημειωθεί πως έχει καλό όνομα και στο Κατάρ απ’ όπου αποκτήθηκε από τον Ολυμπιακό.
Μην παραβλέπουμε πως φέρεται να είναι και στο στόχαστρο του ΑΠΟΕΛ. Οι Κύπριοι του έχουν καταθέσει πρόταση και περιμένουν την απάντησή του. Ο Ολυμπιακός πάντως, μία κουβέντα θα την κάνει αυτές τις ημέρες. Έστω και αν οι πιθανότητες να συνεχίσει, δεν δείχνουν να είναι πολλές…