Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
δ

Με ανάρτησή του στα ΜΚΔ ο 28χρονος Σλοβάκος μέσος είπε το δικό του «αντίο» στον Άρη, ο οποίος  πωλήθηκε έναντι ύψους μισού εκατομμυρίου ο Γιούλιους Ζόκε  στη Σλόβαν Μπρατισλάβας.

Αναλυτικά:

Μετά από 2 όμορφα χρόνια σε ένα καταπληκτικό κλαμπ, ήρθε η ώρα να πούμε αντίο. Ήταν τιμή για μένα να είμαι μέλος αυτού του συλλόγου. Ήμουν πολύ χαρούμενος όλο αυτό το διάστημα.
Ευχαριστώ όλους τους ανθρώπους που εργάζονται γύρω από τον σύλλογο, κάθε μέλος του προπονητικού προσωπικού, του ιατρικού προσωπικού και όλους τους άλλους που ήταν μαζί μου καθημερινά και με βοήθησαν να γίνω καλύτερος. Φυσικά, χάρη σε όλους τους συμπαίκτες μου, διασκέδασα τόσο πολύ μαζί σας. Δεν θα ξεχάσω ποτέ όσα έμαθα από όλους εσάς. Και ευχαριστώ όλους όσοι υποστήριξαν τον σύλλογο και με στήριξαν, με βοήθησαν πολύ, κυρίως σε κακές μέρες.
Πετύχαμε πολλά, πρωτάθλημα, σούπερ καπ και την περιπέτειά μας στο Europa League. Αλλά αυτός ο σύλλογος αξίζει περισσότερα. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτά που μου έδωσε αυτός ο σύλλογος. Άρης για πάντα».