Παρελθόν από τον Παναθηναϊκό αποτελεί και επίσημα ο Παλάσιος με την πράσινη ΠΑΕ να αποχαιρετά τον 32χρονο Αργεντινό εξτρέμ του οποίου το συμβόλαιο ολοκληρώνεται στις 30 Ιουνίου.
"Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Σεμπάστιαν Παλάσιος. Ο Αργεντινός εντάχθηκε στο ρόστερ του Τριφυλλιού τον Αύγουστο του 2021 και σε αυτά τα τρία χρόνια βοήθησε την προσπάθεια της ομάδας. Πανηγύρισε δύο Κύπελλα Ελλάδας και κατέγραψε 120 συμμετοχές, 26 γκολ και 9 ασίστ σε όλες τις διοργανώσεις.
«Τούκου», σε ευχαριστούμε για όλα και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία στα επόμενα βήματα της καριέρας σου!"
Πηγή: sports24.gr