Ο πρωθυπουργός Κ. Μητσοτάκης έκανε την εξής ανάρτηση για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου από την Κατερίνα Στεφανίδη στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Στίβου στη Ρώμη:
«Θερμά συγχαρητήρια στην Κατερίνα Στεφανίδη για την κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Ρώμης! Κατερίνα μας κάνεις για ακόμα μία φορά όλους υπερήφανους!
Σε ευχαριστούμε».
ΝΩΡΙΤΕΡΑ
Η Κατερίνα Στεφανίδη έκανε το... θαύμα της και στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ανοικτού Στίβου της Ρώμης. Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια με άλμα πάνω από τα 4,73μ, κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο έπειτα από συγκλονιστική μάχη με την Ελβετίδα, Αντζέλικα Μόζερ που εκανε 4,78μ. κρεμώντας στο στήθος της το πέμπτο συνεχόμενο μετάλλιο σε Ευρωπαϊκό Ανοικτού και 12ο συνολικά σε μεγάλη διοργάνωση στην λαμπερή καριέρα της.
Η βραδιά άρχισε ιδανικά για την Ελληνίδα «βασίλισσα των αιθέρων» καθώς έδειξε απ’ την αρχή του τελικού, πως ήταν σε πολύ καλή κατάσταση κι αποφασισμένη να ανέβει στο βάθρο για ακόμη μία φορά.
Είχε μόνο έγκυρα άλματα μόνο στα 4,43μ, 4,58μ, 4,68 και 4,73μ. και πήρε εξαρχής προβάδισμα έναντι των άλλων αθλητριών. Με το 4,73μ. μάλιστα η Στεφανίδη έκανε νέο φετινό ρεκόρ κι έπιασε και το όριο για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Την ίδια ώρα η Βρετανίδα Μόλι Κόντερι, με καλύτερη επίδοση φέτος στον κόσμο με 4,86μ., δεν μπόρεσε να περάσει το 4,78μ., ούτε το 4,83μ., δίνοντας τη δυνατότητα στην 34χρονη Ελληνίδα πρωταθλήτρια να πανηγυρίζει ήδη τουλάχιστον για το αργυρό μετάλλιο.
Κάπου εκεί ήρθε το... προσπέρασμα απ’ την Ελβετίδα Μόζερ, η οποία άφησε το 4,73μ. -στο οποίο είχε «γράψει» μία άκυρη προσπάθεια- και πέρασε το 4,78μ. (εθνικό ρεκόρ Ελβετίας), ανατρέποντας τα δεδομένα. Η Στεφανίδη προσπάθησε δύο φορές στα 4,83μ. αλλά δεν τα κατάφερε.
Εκτός μεταλλίων έμεινε η Φινλανδή πρωταθλήτρια Ευρώπης, Μούρτο, η οποία είχε τρεις αποτυχημένες προσπάθειες στα 4.58μ.