Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
O

Η Κ19 του Ολυμπιακού, μετά την ισοπαλία στην έδρα του Παναιτωλικού, σήκωσε το τρόπαιο του πρωταθλητή στο Ρέντη για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν.
Μετά την ισοπαλία κόντρα στον Παναιτωλικό (0-0), η Κ19 του Ολυμπιακού αναδείχθηκε πρωταθλήτρια για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν στο συγκεκριμένο ηλικιακό γκρουπ καθώς τερμάτισε με έναν βαθμό διαφορά από τον ΠΑΟΚ.

Λίγες μέρες, οι παίκτες του Συλαϊδόπουλου σήκωσαν στον ουρανό το τρόπαιο του πρωταθλητή για τη σεζόν 2023/24, με τον Χρήστου να είναι ο άνθρωπος που έδωσε το... σύνθημα των πανηγυρισμών.

Να θυμίσουμε πως η Κ19 του Ολυμπιακού κατέκτησε και το UEFA Youth League, γράφοντας ιστορία καθώς έγινε η πρώτη ελληνική ομάδα που σηκώνει ευρωπαϊκό τρόπαιο στο ποδόσφαιρο, με αποτέλεσμα οι παίκτες, φορώντας μπλουζάκια και με τα δύο κύπελλα, να τα σηκώσουν μαζί στο Ρέντη.

Πηγή:gazzetta.gr