Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
ζ

Καλεσμένος στην εκπομπή «Kick Off» με την Άνδρεα Καφά βρέθηκε ο πρόεδρος της ΑΕΚ, Άντρος Καραπατάκης, ο οποίος εξέφρασε την άποψη πως ο ΑΠΟΕΛ δίκαια κατέκτησε τον τίτλο, 

Αναλυτικά:

«Δίκαια πήρε το πρωτάθλημα ο ΑΠΟΕΛ και ίσως το πιο τίμιο πρωτάθλημα στην ιστορία. Είχαμε εξαιρετικές διαιτησίες όλη την σεζόν. Εμείς φταίμε για το παιχνίδι με την Ανόρθωση που θα ήμασταν στην 1η θέση και απογοητευτήκαμε. Είχαμε την ευκαιρία στο τελευταίο παιχνίδι αλλά έγινε αυτό που έγινε στο τέλος».