Ο Δημήτρης Πέλκας θα συνεχίσει την καριέρα του στην Τουρκία.
Η Μπασάκσεχιρ ανακοίνωσε ότι ο 30χρονος διεθνής, το όνομα του οποίου πριν λίγο καιρό ακούστηκε για πιθανή επιστροφή στον ΠΑΟΚ, θα παραμείνει γι' ακόμα δύο χρόνια.
Ο Πέλκας την περασμένη σεζόν είχε τραυματισμούς, αλλά στο δεύτερο μισό όταν επέστρεψε έκανε εξαιρετικές εμφανίσεις κι έτσι έκλεισε την πρώτη του χρονιά στην Μπασάκσεχιρ με 25 συμμετοχές, 7 γκολ και 5 ασίστ.
Στην ανακοίνωση του τουρκικού συλλόγου αναφέρεται:
«Το συμβόλαιο του ποδοσφαιριστή μας Δημήτρη Πέλκα που λήγει τώρα, παρατείνεται για άλλα 2 χρόνια.
Ευχόμαστε συνεχείς επιτυχίες με τον σύλλογό μας στον Έλληνα ποδοσφαιριστή μας, ο οποίος τράβηξε την προσοχή με την αφοσίωση και τον αγώνα του στο γήπεδο από την ημέρα που έφτασε».
Η ανάρτηση της Μπασάκσεχιρ: