Ο τερματοφύλακας της Ομόνοιας, Χαράλαμπος Κυριακίδης, ανέβασε φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τις διακοπές του στην Σύρο και φαίνεται ότι έχει βάψει το μαλλί του ξανθό!
Πάντως δεν γλίτωσε από τους συμπαίκτες του, οι οποίοι τον τρόλαραν! Ο Φαμπιάνο του έγραψε "Μοντέλο" ενώ ο Μπέζους του σχολίασε "Μπράβο Έμινεμ"