Η Σλοβενία έδωσε ένα φιλικό προετοιμασίας με την Αρμενία, στο οποίο επικράτησε με 2-1. Οι σκόρερ για την ομάδα του Ματίας Κεκ, ήταν οι Μλάκαρ και Γιόζιπ Ίλιτσιτς, με τους Αρμένιους να ισοφαρίζουν προσωρινά με τον Χαρογιάν.
Ο Βιντ Μπέλετς ξεκίνησε το παιχνίδι, και έμεινε στον πάγκο ο τερματοφύλακα της Ατλεέτικο Μαδρίτης, Γιάν Όμπλακ
Ο Τσέριν έπαιξε σε όλο το ματς και ξεκίνησε βασικός μαζί με τον Σπόραρ, όμως ο φορ του τριφυλλιού έγινε αλλαγή στο 79'. Ο Βέρμπιτς δεν χρησιμοποιήθηκε καθόλου.
Πηγή: sport24.gr