Μάλιστα μπροστά από χιλιάδες οπαδούς της Ρεάλ Μαδρίτης, ο Καρβαχάλ έδωσε το μήνυμα του. "Είμαστε Βασιλιάδες της Ευρώπης" είπε και ξεκίνησε το γνωστό τραγούδι των οπαδών της ομάδας.
H Ρεάλ ανέβηκε στην κορυφή του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου για 15η φορά στην ένδοξη ιστορία της, με τους ανθρώπους του συλλόγου να μαζεύονται στα κεντρικά γραφεία και με τον πρόεδρο, Φλορεντίνο Πέρεθ, να δίνει ομιλία, πριν από την έναρξη της φιέστας στην πλατεία Θιβέλες.
Ο διοικητικός ηγέτης της Ρεάλ τόνισε ότι η ομάδα του έγραψε ξανά ιστορία στο Γουέμπλεϊ, ενώ έπλεξε το εγκώμιο του Τόνι Κρόος, τον οποίο ευχαρίστησε για την τεράστια προσφορά του στον σύλλογο!
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο πρόεδρος της Ρεάλ Μαδρίτης:
«Πήραμε το 15ο ευρωπαϊκό κύπελλο, η Ρεάλ Μαδρίτης έχει για άλλη μια φορά κατακτήσει τις καρδιές εκατομμυρίων ανθρώπων. Στο Γουέμπλεϊ γράψαμε ξανά ιστορία. Κάθε φορά που ερχόμαστε εδώ, νιώθουμε την υποστήριξη του λαού της Μαδρίτης.
Αυτός ο σύλλογος είναι απίστευτος, αλλά η Μαδρίτη είναι η πόλη μας και η Ρεάλ γεννήθηκε εδώ το 1902 και από εδώ εξάγουμε τις αξίες μας, οι οποίες για άλλη μια φορά ήταν απαραίτητες για να έρθει η κατάκτηση του ευρωπαϊκού τροπαίου. Ο φετινός τελικός ήταν πολύ δύσκολος και θέλω να συγχαρώ τους ποδοσφαιριστές και το προπονητικό επιτελείο της Ντόρτμουντ.