Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σ

O πρόεδρος της Πετρολίνα ΑΕΚ με δηλώσεις του κάλεσε τον κόσμο της στο "Κίτιον" για την ερχόμενη Πέμπτη για τον 5ο και τελευταίο αγώνα της τελικής φάσης κόντρα στον Κεραυνό.

 

Αναλυτικά: 

“Αγαπητοί φίλοι της ομάδας μας, της ΑΕΚ μας, της Λάρνακάς μας, έφτασε η ώρα του μεγάλου τελικού. Την Πέμπτη στις 19:00 στο ‘Κίτιον’ η ομάδα μας με νίκη στέφεται πρωταθλήτρια για 11η φορά στην ιστορία της. Πραγματικά η ομάδα σας χρειάζεται περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Ελάτε όλοι μαζί για να τα καταφέρουμε, σας χρειαζόμαστε”.