Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Διαβάστε το αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Σέρχιο Τεχέρα προς του οπαδούς της Ανόρθωσης! Ο Ισπανός μέσος συνεχίζει στο ΑΠΟΕΛ. 
 

"Στην Οικογένεια Ανόρθωση Αμμοχώστου.

 

Θέλω να αφιερώσω λίγο χρόνο για να εκφράσω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους εσάς, τόσο τον σύλλογο όσο και τους φιλάθλους, που με κάνατε να νιώθω σαν στο σπίτι μου από την πρώτη μέρα.

Ήταν τιμή και προνόμιο να παίξω για αυτόν τον σύλλογο και να μοιραστώ τις μεγάλες στιγμές με όλους εσάς.

Στους συμπαίκτες μου και το προπονητικό επιτελείο, σας ευχαριστώ για την υποστήριξή σας και για κάθε στιγμή μαζί. Για τους απίστευτους οπαδούς, το πάθος σας σε κάθε αγώνα με ενέπνευσε να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό ανά πάσα στιγμή."