Ο Χρήστος Κόντης στη συνέντευξη Τύπου για τον τελικό του Κύπελλο Ελλάδας Betsson υποστήριξε πως ο Παναθηναϊκός έχει παίκτες με απίστευτη ποιότητα, ικανούς να δώσουν το 20 τρόπαιο στο τριφύλλι.
Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Χρήστος Κόντης, ενόψει του τελικού Κυπέλλου με αντίπαλο τον Άρη το Σάββατο στη συνέντευξη Τύπου που διεξήχθη την Παρασκευή στο Πανθεσσαλικό υποστήριξε πως οι πράσινοι είναι έτοιμοι για να κάνουν 20 τα τρόπαια τους.
Οι δύο ομάδες γνωρίζονται αρκετά καλά, υπάρχει φαβορί σε ένα τέτοιο παιχνίδι;
"Σε αυτά τα παιχνίδια δεν υπάρχουν φαβορί, είναι παιχνίδια που όποιος το θέλει περισσότερο το παίρνει, εμείς το θέλουμε πάρα πολύ. Ξέρουμε τον αντίπαλο μας ξέρει, υπάρχει το ταλέντο των ποδοσφαιριστών και όποιος το θέλει περισσότερο θα το πάρει".
Δύο Έλληνες προπονητές σε έναν ελληνικό τελικό, πως νιώθετε;
"Νιώθουμε πολύ όμορφα σίγουρα. Είμαστε σε έναν ελληνικό τελικό, μακάρι στο μέλλον να έχουμε πολλούς Έλληνες προπονητές σε αυτή τη θέση και να διεκδικούν τρόπαια και Κύπελλα. Εύχομαι αύριο να είναι μια καλή μέρα για εμάς στον Παναθηναϊκό".
Έχεις έναν τίτλο στην Κύπρο, επί αμιγώς ελληνικού εδάφους, θα θέλατε να τους κάνετε αύριο δύο;
"Δεν έχω έναν τίτλο σαν προπονητή, έχω τέσσερις, έχω πάρει και άλλους στο εξωτερικό. Αισιοδοξώ να γίνουν πέντε και έξι. Έχουμε πίστη, ποδοσφαιριστές με απίστευτη ποιότητα. Έναν σύλλογο που έχει μάθει να σηκώνει τίτλους. Η ιστορία αυτό δείχνει, έχουμε 19 τρόπαια και αύριο θέλουμε να τα κάνουμε 20".
Πόσο εύκολο είναι σε έναν προπονητή να παρέμβει σε μια ομάδα μέσα σε μια εβδομάδα;
"Το έργο του προπονητή είναι εύκολο όταν έχεις καλούς ποδοσφαιριστές. Άρα για μένα είναι εύκολο να παρέμβω όταν έχω παίκτες σαν τον Ιωαννίδη. Γνωρίζω την ομάδα, το σύλλογο, το να παρέμβω μου είναι εύκολο γιατί οι παίκτες μπορούν να τα αντιληφθούν και να τα κάνουν πράξη στο γήπεδο".
Ο Άκης Μάντζιος μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του τελικού Κυπέλλου Ελλάδας Betsson, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι ο Άρης έχει απίστευτη ορμή και πίστη από τον κόσμο για την κατάκτηση του τροπαίου.
Ο Άρης αντιμετωπίζει τον Παναθηναϊκό στο Πανθεσσαλικό και θέλει να κατακτήσει το πρώτο Κύπελλο Ελλάδας Betsson μετά από 54 χρόνια. Ο Άκης Μάντζιος δήλωσε μεταξύ άλλων ότι οι Θεσσαλονικείς έχουν μια απίστευτη ορμή και πίστη από τον κόσμο για να κατακτήσουν το τρόπαιο και να το πάνε πίσω στην πόλη.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Άκης Μάντζιος στη συνέντευξη Τύπου: Για το αν υπάρχει φαβορί στον τελικό: "Δε θα διαφωνήσω με τον φίλο μου τον Χρήστο. Ένας τελικός είναι τελικός, δεν υπάρχει φαβορί. Οι ομάδες έδειξαν ισορροπία στο πρωτάθλημα. Είναι θέμα ημέρας, κατά πόσο θα έχουμε προετοιμαστεί σωματικά και ψυχολογικά.
Δεν έχουμε να αντιμετωπίσουμε κάτι διαφορετικό. Δουλεύαμε τον Παναθηναϊκό με τον Τερίμ, η έλευση του Κόντη αλλάζει τα δεδομένα, ξέρουμε όμως πως θα παρουσιαστεί ο Παναθηναϊκός. Έχουμε μια απίστευτη ορμή και πίστη από τον κόσμο μας να φέρουμε το Κύπελλο στη Θεσσαλονίκη".
Για το αν αισθάνεται πίεση για τον τελικό, λόγω των συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί: "Και οι δύο ομάδες θέλουν το τρόπαιο. Στα playoffs δεν είχαμε βαθμολογικό κίνητρο, αλλά είμαστε μια μεγάλη ομάδα που θέλει τη νίκη σε κάθε ματς. Ο τελικός είναι μια κατηγορία μόνος του".
Για το ότι στις δύο ομάδες του τελικού είναι δύο Έλληνες προπονητές: "Για μένα είναι ιδιαίτερη χαρά. Σίγουρα είναι σημαντικό να είναι Έλληνες προπονητές και δεν υπάρχει εμπιστοσύνη σε εμάς. Δεν ξέρω πως μπορεί να αλλάξει αυτό εύκολα. Θα έπρεπε να έχουμε και τον κόσμο μαζί μας και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν υπάρχουν οπαδοί και των δύο ομάδων; Αν θες να έχεις έτοιμο ένα γήπεδο μέσα σε 2-3 μέρες το φτιάχνεις. Έχει ευθύνη και η ομοσπονδία και το κράτος".
Για το αν θα ήθελε να αναλάβει ομάδα στην Κύπρο: "Και αυτό είναι μέσα στο πρόγραμμα. Οποιοσδήποτε θέλει να το κάνει αυτό. Ίσως κάποια στιγμή να έρθει".
Για την τελευταία φορά που είχε προκριθεί ο Άρης στα πέναλτι (πριν από την ΑΕΚ φέτος), στην οποία ήταν κόντρα στον Παναθηναϊκό και είχε βάλει εκείνος το πέναλτι: "Με πήγες πολλά χρόνια πίσω. Δεν ξέρω αν είναι σημάδι. Μακάρι να είναι για να πάρουμε το Κύπελλο εμείς".
Ο Φώτης Ιωαννίδης ξεκαθάρισε πως οι παίκτες του Παναθηναϊκού έχουν συνηθίσει στην πίεση και ότι έχουν δουλέψει πολύ σκληρά για τον τελικό με τον Άρη, ώστε να πετύχουν το μοναδικό στόχο που υπάρχει πλέον για αυτούς: το Κύπελλο Ελλάδας.
Ο Φώτης Ιωαννίδης εκπροσώπησε τους ποδοσφαριστές του Παναθηναϊκού στη συνέντευξη Τύπου του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson με αντίπαλο τον Άρη το Σάββατο (25/05) στο Πανθεσσαλικό με τον αρχηγό του τριφυλλιού να τονίζει:
Για το πώς κύλησε η προετοιμασία: "Όλη την εβδομάδα δουλεύουμε πολύ εντατικά για αυτό το παιχνίδι. Το Κύπελλο είναι μοναδικός στόχος για εμάς. Ο στόχος είναι ένας, να φέρουμε το τρόπαιο στην Αθήνα. Έχουμε αναλύσει κάθε πτυχή του αντιπάλου και είμαστε έτοιμοι να τον αντιμετωπίσουμε".
Για το πώς είναι η ομάδα πνευματικά: "Είμαστε επαγγελματίες ποδοσφαιριστές, έχουμε συνηθίσει στην πίεση. Έχουμε 90 με 120 λεπτά να δώσουμε τα πάντα και να φέρουμε το Κύπελλο και το ευρωπαϊκό εισιτήριο στον Παναθηναϊκό".
Για την απουσία κόσμου από τις εξέδρες: "Είναι σημαντικό να είναι ο κόσμος μας δίπλα, τον έχουμε συνηθίσει πλάι μας. Θεωρώ πως κάθε Έλληνας να καταλάβει πως το ποδόσφαιρο είναι γιορτή, χαρά. Έχω την εντύπωση πως στα επόμενα χρόνια θα φέρουμε φιλάθλους στο γήπεδο και από τις δύο ομάδες ώστε να έχουμε και εμείς στήριξη και ο τελικός να γίνεται όπως πρέπει".
Για την αλλαγή προπονητή στον Παναθηναϊκό, αν έχει αλλάξει κάτι στο κλίμα: "Το κλίμα μεταξύ των παικτών ήταν πάντα σε καλό επίπεδο, είχαμε πάντα καλές σχέσεις. Ο κόουτς μας γνωρίζει από το παρελθόν, ξέρει τι ακριβώς χρειαζόμαστε, μας έχει βοηθήσει πολύ. Έχουμε δουλέψει πολύ σκληρά για το ματς που έρχεται".
Για το προσωπικό βάρος να είναι επιδραστικός στον τελικό: "Δεν με βαραίνει καθόλου, είνα κίνητρο για μένα, εγώ οδήγησα αυτό το βάρος που δεν είναι βάρος.Ίσα ίσα αυτή είναι η δουλειά μου να βοηθώ την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Θα δώσω τα πάντα για να το πετύχω".
Πεπεισμένος πως οι παίκτες του Άρη είναι έτοιμοι να πετύχουν το στόχο της κατάκτησης του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson και να δώσουν στον κόσμο τους τη χαρά που αξίζει, εμφανίστηκε στη συνέντευξη Τύπου της Παρασκευής ο Χουλιάν Κουέστα.
Ο αρχηγός του Άρη, Χούλιαν Κουέστα, εκπροσώπησε τους παίκτες των κιτρίνων στη συνέντευξη Τύπου ενόψει του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson με αντίπαλο τον Παναθηναϊκό το Σάββατο (25/05) και στάθηκε στο μοναδικό αποτέλεσμα που υπάρχει για τους κίτρινους που είναι η νίκη και τίποτα άλλο.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου:
Για το πώς έζησαν τη διαδρομή οι παίκτες του Άρη μέχρι τον τελικό: "Είμαι εδώ έξι χρόνια, δεν είμαι ένας οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής, είμαι ένας από την ομάδα. Γνωρίζουμε ότι ο κόσμος της ομάδας το αξίζει, είμαστε πεπεισμένοι πως θα τα καταφέρουμε και θα φέρουμε το Κύπελλο".
Για την απουσία κόσμου από τις εξέδρες: "Είναι ξεκάθαρο πως ο κόσμος μας παίζει σημαντικό ρόλο, ήταν δίπλα μας όλη την εβδομάδα και μας έδωσε το μήνυμα. Προσωπικά δεν μου αρέσει να παίζω χωρίς κόσμο. Εμείς γνωρίζαμε πως θα έρθουμε με κόσμο, δεν ξέρω τι άλλαξε. Ο κόσμος μας θα μας περιμένει στην επιστροφή ό,τι και αν γίνει, και είναι η στιγμή να δώσουμε στον κόσμο αυτό που του αξίζει".
Για το αν ο κόσμος έχει δώσει στους παίκτες της ομάδας να καταλάβουν πόσο σημαντικό είναι το τρόπαιο: "Κάθε φορά που περνούσαμε έναν γύρο, το πιστεύαμε όλο περισσότερο. Φτάσαμε με όρεξη να κερδίσουμε και με την ώθηση που μας δίνει ο κόσμος μας, ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του Άρη είναι ο κόσμος του. Ξέρουμε πως δεν θα είναι εδώ αλλά αισθανόμαστε τη σιγουριά πως θα είναι δίπλα μας και τους ευχαριστούμε πολύ για αυτό".
Για το αν τους βάζει πίεση το γεγονός πως έχουν τέσσερις σερί παρουσίες στην Ευρώπη: "Οπωσδήποτε η πρόκριση στην Ευρώπη είναι πολύ σημαντικό στοιχείο για μας, το πιο σημαντικό όμως για μας είναι η κατάκτηση του Κυπέλλου. Έτσι θα κατακτήσουμε το στόχο μας και έτσι θα γράψουμε ιστορία με το σύλλογο. Η αλλαγή προπονητή στον Παναθηναϊκό μπορεί να αλλάξει την ψυχολογία της ομάδας τους, εμείς έχουμε δουλέψει πάνω σε αυτό το σημείο και αυτό που μετράει για μας είναι η νίκη".
Για το αν θεωρεί πως θα φτάσει στην κατάκτηση του τροπαίου: "Άλλες φορές άδικα δεν είχαμε φτάσει μέχρι τον τελικό, είχαμε οδυνηρούς αποκλεισμούς στα τελευταία λεπτά, στα τελευταία δευτερόλεπτα. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο αλλά σου δίνει κάθε χρόνο την ευκαιρία για να μπορέσεις να φτάσεις στον τελικό και σίγουρα χρειαζόμαστε την τύχη που μας έλειψε όλα τα προηγούμενα χρόνια για να φτάσουμε στον τίτλο".
Πηγή: sports24.gr