Μετά τον Μπασιρού, παρελθόν αποτελούν από την Ομόνοια οι Άνταμ Μάθιους και Μιχάλης Παπαστυλιανού..
Δείτε την ανάρτηση του Άνταμ Μάθιους..
"Ο χρόνος μου στο κλαμπ έφτασε στο τέλος του. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους οπαδούς και τους συμπαίκτες μου για τα 2 μου χρόνια που με έκαναν να νιώσω ευπρόσδεκτος από την αρχή💚 Εύχομαι στον σύλλογο κάθε επιτυχία στο μέλλον.."
Και εδώ την ανακοίνωση της Ομόνοιας..
Ενημερώνουμε για την ολοκλήρωση της συνεργασίας μας με τον Άνταμ Μάθιους.
Ο Άνταμ εντάχθηκε στην ομάδα μας το καλοκαίρι του 2022 και κατέγραψε 75 συμμετοχές, σκόραρε μία φορά και μοίρασε τέσσερις ασίστ.
Πανηγύρισε την κατάκτηση ενός κυπέλλου και πρόκρισης στους ομίλους του UEFA Europa League, έχοντας συμμετοχή στις δύο νίκες σε βάρος της KAA Gent, ενώ στη φάση των ομίλων τέθηκε αντιμέτωπος με σπουδαίες ομάδες όπως την Manchester United και τη Real Sociedad.
Ευχαριστούμε θερμά τον Άνταμ Μάθιους για την προσφορά του και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.
Και εδώ η ανακοίνωση της Ομόνοιας για τον Παπαστυλιανού..
Ενημερώνουμε για την ολοκλήρωση της συνεργασίας μας με τον Μιχάλη Παπαστυλιανού.
Ο Μιχάλης εντάχθηκε τον Ιανουάριο στην ΟΜΟΝΟΙΑ για να πλαισιώσει την ομάδα τερματοφυλάκων και λίγες ημέρες αργότερα αγωνίστηκε στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον Άρη Λεμεσού.
Ευχαριστούμε θερμά τον Μιχάλη Παπαστυλιανού για την προσφορά του και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.