Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Παρά την ήττα από τον Ολυμπιακό και το γεγονός πως δεν κρατάει το πρωτάθλημα στα χέρια της, καθώς θέλει «στραβοπάτημα» του ΠΑΟΚ στην έδρα του Άρη την Κυριακή (19/05, 20:00), η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοίνωσε πως τα εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια που είχαν απομείνει για το τελευταίο ματς της σεζόν με αντίπαλο τη Λαμία στην «OPAP Arena».

 

 

Η ανάρτηση της ΠΑΕ ΑΕΚ αναφέρει: