Η αποβολή του Πάσλακ στο 15' απλοποίησε τα πράγματα για τη Μπάγερ Λεβερκούζεν, η οποία διέλυσε την Μπόχουμ εκτός έδρας με 5-0 κι έφτασε αισίως τα 50 ματς χωρίς ήττα (41 νίκες, 9 ισοπαλίες) από την έναρξη της σεζόν σε όλες τις διοργανώσεις που συμμετέχει.
Η ομάδα του Τσάμπι Αλόνσο «καθάρισε» το τελευταίο ματς της 33ης (προτελευταίας) αγωνιστικής επί της ουσίας στο φινάλε του πρώτου μέρους με τα γκολ των Σικ και Μπονιφέις και, πλέον, έχει να δώσει άλλο ένα παιχνίδι για να κλείσει αήττητη τη σεζόν στην Bundesliga (εντός έδρας με την Αουγκσμπουργκ στις 18/5), την οποία και έχει κατακτήσει. Στο δεύτερο μέρος δεν σταμάτησε, πέτυχε άλλα τρία γκολ με τους Αντλί, Στάνισιτς και Γκριμάλντο για να φτάσει σε μία ακόμη εμφατική νίκη.
Πλέον, μπροστά της έχει άλλους δύο τελικούς, στις 22/5 με την Αταλάντα στο Δουβλίνο (Europa League) και τρία 24ωρα μετά (25/5) με την Καϊζερσλάουτερν στο Κύπελλο Γερμανίας.
Οι γηπεδούχοι ήθελαν ένα βαθμό για να «κλειδώσουν» και μαθηματικά την παραμονή τους, ωστόσο, θα επιδιώξουν να τον πάρουν την τελευταία αγωνιστική στην εκτός έδρας αναμέτρηση με τη Βέρντερ Βρέμης.
Νωρίτερα, με δύο τέρματα στα πρώτα 13 λεπτά η Μπάγερν επικράτησε εύκολα στο Μόναχο επί της Βόλφσμπουργκ με 2-0. Το σκορ άνοιξε στο 4ο λεπτό ο Ζβόναρεκ ενώ στο 13΄ ο Γκορέτσκα διαμόρφωσε το τελικό σκορ. Με αυτή τη νίκη οι Βαυαροί επέστρεψαν στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος στην οποία είχε ανέβει προσωρινά η Στουτγκάρδη.
Πηγή: amna.gr