Δείτε τις δηλώσεις του αρχηγού του ΑΠΟΕΛ, Γιώργο Εφραίμ, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την απόφαση του να αποσυρθεί από το ποδόσφαιρο..
Δείτε τις δηλώσεις του αρχηγού του ΑΠΟΕΛ, Γιώργο Εφραίμ, μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την απόφαση του να αποσυρθεί από το ποδόσφαιρο..
Πότε πήρες την απόφαση να σταματήσεις; «Έχει λίγο καιρό και ήθελα να τελειώσει το πρωτάθλημα. Ήρθα στην Κύπρο και πήρα πρωτάθλημα και φεύγω με πρωτάθλημα. Θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια μου που με άντεξε. Όλους τους συμποδοσφαιριστές από το 2014 που είμαι στο ΑΠΟΕΛ, προπονητές, φροντιστές, είναι πολλοί. Πάνω από όλα τον κόσμο μας που μας ώθησε στο 29ο»
Τι ξεχωρίζεις από αυτή την πορεία, μια βραδιά, ένα παιχνίδι; «Η βραδιά ήταν η αποψινή που ήρθε τόσο δύσκολα το πρωτάθλημα. Τα παιχνίδια με την Μπιλμπάο, με την ΑΕΚ στο ΓΣΠ».
Η επόμενη μέρα: «Προς το παρών να ξεκουραστώ και θα δούμε».
Πως περιμένεις το ΑΠΟΕΛ τη νέα χρονιά μετά την κατάκτηση αυτού του τίτλου; «Θα καθίσει η διοίκηση και οι υπεύθυνοι να χτίσουν μια νέα ομάδα με ένα κορμό σταθερό και να την ενισχυθεί η ομάδα εκεί που χρειάζεται».