Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
σς

Δείτε τις δηλώσεις των πρωταθλητών του ΑΠΟΕΛ μετά το τέλος του αγώνα με την ΑΕΚ..
 

«Είναι το πρώτο τρόπαιο μου. Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό τον τίτλο. Οι οπαδοί μας είναι απίστευτοι… τρελοί και νιώθω αλήθεια και εγώ ότι είμαι ΑΠΟΕΛ»!
 

Χοσέ Άνχελ Κρέσπο: 

 

«Είμαι πολύ χαρούμενος, ήταν δύσκολη σεζόν, όμως ποτέ δεν τα παρατήσαμε. Ήταν πολύ δύσκολα για μένα, είχαν τον τραυματισμό, όμως τελικά πήραμε τον τίτλο και είμαι χαρούμενος γι’ αυτόν».

 

Γκιόργκι Κβιλιτάια: 

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Θέλω να χαρίσω αυτό το τρόπαιο στον κόσμο. Προσπαθούμε εδώ και 3 χρόνια για τον τίτλο. Μόνοι οι άνθρωποι που ήταν στον Αρχάγγελο ξέρουν πόσο δύσκολα ήταν τα πράγματα μέσα στην χρονιά και τι ζήσαμε».

Για τα παιχνίδια της Ευρώπης και το συμβόλαιο του:

«Το συμβόλαιο μου λήγει σε 2 εβδομάδες. Δεν γνωρίζω τι θα γίνει το επόμενο διάστημα. Σίγουρα κάναμε μια συζήτηση με την διοίκηση. Η ευχή μου είναι να μοιράζομαι τη χαρά μου με αυτούς τους ανθρώπους. Η αγάπη που μου έδωσαν από την μέρα που ήρθα εδώ ήταν απερίγραπτη. Ένιωθα ότι έπρεπε να τους δώσω κάτι πίσω».