Στο ΓΣΠ και η αστυνομία με αρκετές διμοιρίες πανέτοιμη να επέμβει αν χρειαστεί!
Ας ελπίσουμε ότι όλα θα εξελιχθούν ομαλά, ΑΠΟΕΛ και ΑΕΚ θα αγωνιστούν σε αθλητοπρεπή πλαίσια και ο καλύτερος και ο πιο τυχερός ας πάρει το πρωτάθλημα.
Στο ΓΣΠ και η αστυνομία με αρκετές διμοιρίες πανέτοιμη να επέμβει αν χρειαστεί!
Ας ελπίσουμε ότι όλα θα εξελιχθούν ομαλά, ΑΠΟΕΛ και ΑΕΚ θα αγωνιστούν σε αθλητοπρεπή πλαίσια και ο καλύτερος και ο πιο τυχερός ας πάρει το πρωτάθλημα.