Πασχαλινό μύνημα στέλνουν παίκτες της Ανόρθωση ενώ καλούν τον κόσμο τους να δώσουν το παρόν τους στο παιχνιδι με τον Άρη.
Η ανάρτηση της "Κυρίας":
Οι ποδοσφαιριστές μας στέλνουν το δικό τους, Πασχαλινό, μήνυμα και μας περιμένουν δίπλα τους στον αγώνα με τον Άρη.
Εισιτήρια μέσω του www.anotickets.com