Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο Ολυμπιακός συνέχισε την παρουσίαση των νέων μεταγραφικών αποκτημάτων του, με τους Λεάντρο Σαλίνο, Τόμας Ντε Βινσέντι και Ανδρέα Σάμαρη να δηλώνουν έτοιμοι για να δουλέψουν σκληρά και να βοηθήσουν τον Ολυμπιακό.

Στην παρουσίαση των παικτών ήταν από τον Ολυμπιακό οι κ.κ. Βρέντζος, Θεοδωρίδης, Ισά και Καραπαπάς.

Ο Σάμαρης πήρε το 14, ο Σαλίνο το 30 και ο Ντε Βινσέντι το 17

Οι δηλώσεις των παραγόντων:

Βρέντζος: «Αισίως με την παρουσίαση των παιδιών σήμερα και την απόκτηση του Ολαϊτάν, συμπληρώνουμε έξι προσθήκες. Είμαστε ιδαίτερα χαρούμενοι για τους παίκτες που θα είναι μαζί μας για τουλάχιστον τρία χρόνια. Ο Σαλίνο είναι παίκτης υπό παρακολούθηση εδώ και ένα χρόνο, είμαστε χαρούμενοι για την επιλογή του. Τα άλλα δύο παιδιά είναι νέοι αλλά με εμπειρίες και πρωταγωνιστικό ρόλο στο ελληνικό πρωτάθλημα. Αν συνεχίσουν να δουλεύουν έτσι όπως έχουν ξεκινήσει ο Τόμας και ο Σάμαρης θα κάνουν σημαντική καριέρα στον Ολυμπιακό».

Ισά: «Καλωσορίζουμε τους τρεις νέους παίκτες μας, ο Ντε Βινσέντι είναι γνωστός μας από τον ΠΑΣ με πολύ καλή χρονιά, ο Σαλίνο μπορεί να ενσωματωθεί στον Ολυμπιακό ως δεξιός μπακ ή ακραίος και ο Σάμαρης επίσης προέρχεται από καλή σεζόν».

Σάββας Θεοδωρίδης: «Είμαι χαρούμενος που μπαίνουν αυτά τα νέα παιδιά, όπως και ο Ολαίτάν που έκανε μεγάλα ματς στο Μουντιάλ Νέων. Θα τους βοηθήσουμε να πετύχουν, πρέπει να προσέξουν στην προετοιμασία. Είμαι σίγουρος ότι θα τιμήσουν το σύλλογο και θα γίνουν πιο Ολυμπιακοί κι από μένα. Θα προσπαθήσουμε όλοι για τους τίτλους στην Ελλάδα και πολύ καλή πορεία στην Ευρώπη».

Οι δηλώσεις των παικτών

Ντε Βινσέντι: «Είμαι ευτυχισμένος που ανήκω σε αυτή τη μεγάλη ομάδα. Είναι ένα γιγάντιο βήμα για την καριέρα μου. Υπόσχομαι πολλή δουλειά και ταπεινότητα για να βοηθήσω όσο μπορώ. Ο Ιμπαγάσα και ο Ντομίνγκες είναι μεγάλοι παίκτες και είναι σημαντικό για μένα να είναι τόσο έμπειροι παίκτες δίπλα μου. Θα πάρω πολλές εμπειρίες και είναι σημαντικη η παρουσία τους στα αποδυτήρια. Για τον Τάσο Πάντο έχω να πω ότι είναι σπουδαίος παίκτης και άνθρωπος. Πετύχαμε σημαντικά πράγματα μαζί στα Γιάννενα και είχε σπουδαίο ρόλο στα αποδυτήρια».

Σαλίνο: «Είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, είναι μεγάλο βήμα για την καριέρα μου, είμαι ευχαριστημένος με όσα έχω δει, ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα. Μιλάω εδώ και καιρό με τον Ολυμπιακό. Ηθελα να έρθω από την πρώτη στιγμή παρότι υπήρχαν και άλλες προτάσεις. Γνωρίζω ότι ήρθα σε μεγάλη ομάδα, έχει υπέροχο γήπεδο. Θέλω να βοηθήσω πολύ για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και τη διάκριση στο Τσάμπιονς Λιγκ»

Σάμαρης: «Είμαι περήφανος που μία φανέλα του Ολυμπιακού έχει το όνομά μου. Υπόσχομαι ότι θα κάνω περήφανο τον κόσμο με τη δουλειά μου και την προσπάθειά μου. Θα κάνω τα πάντα για να ανταπεξέλθω στις απιτήσεις μιας τόσο μεγάλης ομάδας. Ο ανταγωνισμός στη θέση μου μπορεί να με κάνει καλύτερο. Ο Ολυμπιακός είναι μια ομάδα που χρειάζεται να έχεις χαρακτήρα και νοοτροπία νικητή για να πετύχεις».