Δείτε τις δηλώσεις του προπονητή του ΑΠΟΕΛ, Ρικάρντο Σα Πίντο, μετά το 2-0 επί του Άρη για την 8η αγωνιστική του α΄ ομίλου του πρωταθλήματος CYTA.
Ρικάρντο Σα Πίντο: Κάναμε μία μεγάλη νίκη. Είμαι περήφανος, ήμασταν καλύτεροι κόντρα στην ομάδα που πήρε πέρσι τον τίτλο. Ξέραμε ότι δεν έπρεπε να χάναμε βαθμό σήμερα. Συγχαρητήρια στους παίκτες μας, όμως δεν κάναμε απολύτως τίποτα σήμερα. Πρέπει να συνεχίσουμε".
Για τον Κβιλιτάια: "Όλοι έπαιξαν πολύ καλά. Ο Κβιλιτάια σκόραρε, θα μπορούσε να είχε άλλο ένα γκολ. Έκανε ότι έκαναν όλοι. Πάλεψαν και όλοι πρόσφεραν θετικοί ενέργεια, ακόμα και αυτοί που έπαιξαν από τον πάγκο. Αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό".
Τι άλλαξε στην ομάδα και η ομάδα επέστρεψε στις καλές εμφανίσεις και τις νίκες: "Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος για την ομάδα".