Δείτε τις δηλώσεις των προπονητών, με το τέλος της αναμέτρησης της ΑΕΚ με την Ομόνοια στο στο "ΑΕΚ ΑΡΕΝΑ" όπου η ΑΕΚ πέτυχε τεράστια νίκη και μένει σε τροχιά τίτλου.
Ραν Μπεν Σιμόν: "Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα, ήρθαμε με αρκετή πίεση στους ώμους μας και ανταπεξήλθαμε. Δεν το κρύβω ότι είμαι πολύ χαρούμενος, αλλά κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος. Σήμερα δεν ψάχνουμε κομπλιμέντα αλλά επιτεύγματα. Ελέγξαμε το παιχνίδι, έχουμε πολύ καλό ρόστερ, με καλές αντιδράσεις στο παιχνίδι. Είναι ξεχωριστή μέρα, κοιτάμε τη συνέχεια γιατί θα είμαστε εκεί μέχρι το τέλος".
Ήταν αγχωμένη η ΑΕΚ στο πρώτο ημίχρονο... θέλει να βλέπει την εικόνα μετά του γκολ του Λόπες: "Είμαστε σε ένα ταξίδι με πολλούς σταθμούς, υπάρχει πολλή πίεση και άγχος, και πρέπει να κρατάς σταθερή τη ψυχολογία και τη ψυχραιμία. Είμαι χαρούμενος που είμαι στο στρατόπεδο των νικητών γιατί όλα κρέμονται σε ένα νήμα. Διατηρήσαμε τον έλεγχο γιατί στο πρώτο μέρος δεν ήμασταν ψύχραιμοι. Δεν έχω να πω κάτι αρνητικό για το σημερινό παιχνίδι".
Όπως όλα δείχνουν... το πρωτάθλημα θα κριθεί στο ΓΣΠ. Το σχόλιό του: "Είμαστε εδώ με όλη μας τη ψυχή και το πνεύμα. Κάνουμε ό,τι καλύτερο, τα υπόλοιπα τα αποφασίζει μια ανώτερη δύναμη. Θα κάνουμε τα π
Γιάννης Αναστασίου: «Από πλευράς αποτελέσματος δεν ήταν ευχάριστο. Στο πρώτο ημίχρονο ελέγχαμε το παιχνίδι και δεν είχαμε προβλήματα από την ΑΕΚ και αν ήμασταν λίγο πιο σίγουροι στην τελική πάσα θα βγάζαμε κάποιο συμπαίκτη στο ένας εναντίον ενός. Δυστυχώς δεν το κάναμε σε ένα ημίχρονο που δεν είχαμε πολλά προβλήματα.
Σε μια φάση στο ξεκίνημα του β’ ημιχρόνου δεν σταματήσαμε τις σέντρες που ήταν ο στόχος.
Εκεί χάσαμε τη συγκέντρωση μας και είναι ένα θέμα που χρίζουμε βελτίωσης. Σε μια δεύτερη φάση με κόντρες και ριμπάουντ ήρθε και το δεύτερο τέρμα. Δεν πιέσαμε τους εαυτούς μας αρκετά σε εκείνη την φάση.
Δεν έχω παράπονο από τα παιδιά.
Δεν βγήκε επιθετικά το πλάνο ούτε και κάποια πράγματα αμυντικά. Δεν αναιρώ όλη την δουλειά που έγινε όλο αυτό τον καιρό. Τα παιδιά με την απόδοση τους δημιούργησαν προσδοκίες και σήκωσαν τον πήχη.
Πιστεύουμε στην ομάδα και πρέπει να συνεχίσουμε στο ίδιο πνεύμα. Είχαμε συνεχόμενα παιχνίδια, προέκυψαν και τραυματισμοί άρα μίκρυνε κάπως το ρόστερ.
Το σημαντικό είναι να δούμε ποιοι παίκτες θα είναι υγιείς για να ετοιμάσουμε το πλάνο της Κυριακής».