Δείτε τις δηλώσεις των προπονητών μετά την αναμέτρηση της Πάφου με το ΑΠΟΕΛ
Σα Πίντο:
«Μεγάλη νίκη, φανταστική. Αυτή η σειρά αγώνων στα play-off δεν είναι εύκολη. Ήμασταν αγχωμένοι απ' το περσινό πρωτάθλημα. Ήταν δύσκολο παιχνίδι, έχει ο αντίπαλος ποιοτικές μονάδες. Αυτό που είπα στους παίκτες, ότι πρέπει να είμαστε ήρεμοι, να παίξουμε με αγάπη και πάθος για την ομάδα μας. Η δουλειά μου είναι να βελτιώνω την ομάδα, όμως πρέπει να βοηθήσω και στον ψυχολογικό τομέα. Πρέπει να παίξουμε με αγάπη και πάθος, αυτό τους είπα».
Χουάν Καρσέδο:
«Αρχίσαμε καλά στο α’ ημίχρονο. Κάποιες αποφάσεις των διαιτητών έπαιξαν τον ρόλο τους. Πριν το δεύτερο γκολ του ΑΠΟΕΛ υπήρχε μια φάση φάουλ. Δεν μας ικανοποιεί το αποτέλεσμα».
Για τον επαναληπτικό του Κυπέλλου: «Κάναμε διαχείριση,. έχουμε σημαντικό παιχνίδι και πρέπει να πάμε με πάθος για πρόκριση στον τελικό».