Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ο Κώστας Φορτούνης στη συνέντευξη Τύπου ενόψει της αναμέτρησης του Ολυμπιακού με τη Φενέρμπαχτσε μίλησε για όσα πρέπει να προσέξουν οι ερυθρόλευκοι κόντρα στους Τούρκους ενώ τόνισε πως δούλεψε σκληρά για να επανέλθει μετά τους δύο χιαστούς καθώς είχε δώσει υπόσχεση στον γιο του να τον δει στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.


Ο Ολυμπιακός υποδέχεται στο Καραϊσκάκη τη Φενέρμπαχτσε στο πρώτο μεταξύ τους παιχνίδι στα προημιτελικά του Conference League.

Ο Κώστας Φορτούνης στη συνέντευξη Τύπου για την αναμέτρηση με τους Τούρκους στάθηκε στα όσα πρέπει να προσέξει η ομάδα του, μίλησε για την απουσία του Ποντένσε, αναφέρθηκε στα γκολ και τις ασίστ του αλλά εκεί που πραγματικά συγκίνησε άπαντες ήταν όταν ρωτήθηκε για το πως επανήλθε μετά από δύο χιαστούς λέγοντας πως είχε δώσει υπόσχεση στον γιο του να τον δει στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Αναλυτικά όσα ανέφερε:


Για το ιστορικό παιχνίδι:

"Είναι ένα πολύ μεγάλο ματς για τους ποδοσφαριστές, για τον σύλλογο, για τον κόσμο. Είναι τεράστιά ευκαιρία να πάμε ένα βήμα παρακάτω. Ο Ολυμπιακός πρέπει να πετυχαίνει πάντα ευρωπαίες επιτυχίες και είμαστε έτοιμοι για αύριο να κάνουμε το πρώτο βήμα για την πρόκριση".

Για το γεγονός ότι στην Ευρώπη εντός έδρας πετυχαίνει γκολ και δίνει ασίστ:

"Δεν υπάρχει μυστικό, μου αρέσει το γήπεδο και ο κόσμος. Μακάρι να συνεχιστεί, να βοηθήσω την ομάδα μου με ότι χρειαστεί μέσα στο γήπεδο. Μακάρι να έχουμε μαζί σαν ομάδα ένα καλό παιχνίδι".


Τι έχουν να πουν στον κόσμο:

"Είναι τεράστιο κίνητρο για εμάς. Ο κόσμος θα μας στηρίξει, το γήπεδο θα είναι γεμάτο και σίγουρα θέλουμε να τους κάνουμε χαρούμενους".

Για την απουσία του Ποντένσε:

"Είναι σίγουρα ένας ποδοσφαιριστής που μας βοηθάει. Έχουμε καλή συνεργασία μαζί του. Από εκεί και πέρα ο Ολυμπιακός έχει πολύ καλούς ποδοσφαιριστές για να αντικαταστήσουν το κενό που υπάρχει. Πιστεύω όποιος και να παίξει αύριο θα δώσει ότι καλύτερο έχει και θα βοηθήσει την ομάδα".


Για τα κομβικά σημεία του ματς:

"Η ομάδα που παίζει εντός έδρας είναι σημαντικό να πει δυνατά. Πρέπει να προσέξουμε την αντίπαλη ομάδα. Έχει ποιοτικούς παίκτες και μπορεί ανά πάσα στιγμή αν μας δημιουργήσει ευκαιρίες. Είναι σημαντικό να μπούμε δυνατά και με τη βοήθεια του κόσμου να πετύχουμε ένα γρήγορο γκολ και να αποκτήσουμε προβάδισμα".

Για το πως επανήλθε μετά από δύο χιαστούς:

"Σίγουρα είχα δυσκολίες. Οι τραυματισμοί με πήγαν πίσω. Δεν σταμάτησα να δουλεύω. Χαίρομαι που είμαι υγιής. Το απολαμβάνω. Είχα δώσει την υπόσχεση να με δει ο γιος μου να παίζω όπως είμαι".

Για τις διαφορές με το προηγούμενο ματς πριν δύο χρόνια που αντιμετώπισαν τη Φενέρμπαχτσε:

"Μακάρι να είμαστε καλύτεροι έτσι ώστε να πιέσουμε τον αντίπαλο και να προκριθούμε. Η ομάδα τότε με τώρα είναι διαφορετική, ο προπονητής είναι διαφορετικός. Αυτήν την περίοδο είμαστε καλά δουλεμένοι, πατάμε καλά στα πόδια μας, ο αντίπαλος σίγουρα δεν ήταν τόσο δυνατός όσο τώρα, θα προσπαθήσουμε να κάνουμε ότι καλύτερο".

 

Ο προπονητής των "ερυθρόλευκων", Χοσέ Λουίς Μπεντίμπαρ, αναφέρθηκε στην κατάσταση που βρίσκεται η Φενέρμπαχτσε τον τελευταίο καιρό μετά τα επεισόδια στο ματς με την Τράμπζονσπορ, στις αλλαγές που βλέπει στην ομάδα του μετά την επιστροφή από το παράθυρο των εθνικών, καθώς επίσης και για τη βοήθεια που δίνουν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού στους παίκτες.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Μεντιλίμπαρ:

Για την κατάσταση που επικρατεί στη Φενέρμπαχτσε: "Όλη της η συγκέντρωση βρίσκεται στο Conference League. Έχει εναποθέσει όλη της την προσοχή στο αυριανό παιχνίδι. Είναι μια ομάδα που δεν χαρίζεται και θα έρθει να πολεμήσει".

 

Για το εάν υπάρχει φαβορί για την πρόκριση: "Είναι σίγουρο επειδή η Φενέρμπαχτσε έχει τόσες μέρες να παίξει δεν θα έχει τραυματίες και όλοι οι παίκτες θα είναι διαθέσιμοι, όπως και εμείς που παίξαμε πριν τέσσερις μέρες δεν θα έχουμε τραυματίες, μόνο ένας παίκτης είναι τιμωρημένος. Πριν από λίγες μέρες που είχαν την ευκαιρία να παίξουν στο πρωτάθλημα αποφάσισαν να χρησιμοποιήσουν τη δεύτερη ομάδα. Αυτό σημαίνει ότι πίστεψαν πως δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιήσουν την πρώτη ομάδα, άρα θα είναι ξεκούραστοι"

Τι έχουν να πουν στον κόσμο: "Εξαρτάται από εμάς. Εμείς είμαστε αυτοί που πρέπει να δώσουμε κίνητρο στον κόσμο. Για να το κάνουμε αυτό πρέπει να μπούμε καλά στο ματς και να δώσουμε χαρά για να συνεχίσουν να μας στηρίζουν. Ξέρουμε ότι είναι εδώ μαζί μας".

Για το εάν θα προστατέψει παίκτες που κινδυνεύουν με τιμωρία εν όψει της ρεβάνς: "Σκεφτόμαστε μόνο το αυριανό παιχνίδι που πρέπει να το κερδίσουμε οπωσδήποτε και όχι τη ρεβάνς. Έχουμε πλήρη ομάδα που μπορεί να καλύψει τα κενά. Το μόνο πρόβλημά μας είναι στο κέντρο της άμυνας που έχουμε μόνο τρεις παίκτες δηλωμένους στην ευρωπαϊκή λίστα και εάν κι οι δύο δεχθούν κάρτα τότε θα έχουμε πρόβλημα. Δεν το σκεφτόμαστε αυτή τη στιγμή, θα παίξουμε με τους παίκτες που έχουμε διαθέσιμους".

Για το γεγονός ότι στο ξεκίνημα των αγώνων δέχεται γκολ στην Ευρώπη: "Δεν πρέπει να μένουμε μόνο στα άσχημα. Στην Ελλάδα και στην Ευρώπη υπήρχαν παιχνίδια που ξεκινούσαμε κακά. Σχεδόν σε όλα τα ματς δεχθήκαμε πρώτοι γκολ. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα καλά που έχουμε κάνει. Στα τελευταία παιχνίδια η δυναμική της ομάδα έχει αλλάξει, παρουσιάζουμε καλύτερο πρόσωπο, ειδικά στο ελληνικό πρωτάθλημα".

 

Για το εάν θα χρησιμοποιήσει στην ενδεκάδα τον Γιόβετιτς: "Θα μάθετε αύριο εάν θα παίξει. Όπως και να έχει αυτοί οι πονοκέφαλοι είναι ευχάριστοι. Είτε ξεκινήσει κάποιος ως βασικός, είτε έρθει από τον πάγκο αυτό θα είναι καλό για την ομάδα".

 

Πηγή: sports24.gr