Η ομάδα της Πάφου αγωνίζεται αύριο κόντρα στον Απόλλωνα για την ημιτελική φάση του κυπέλλου στις 18:00. Όπως είναι λογικό αρκετός κόσμος θα δυσκολευτεί να παρευρεθεί στον αγώνα, καθώς θα είναι ακόμα δουλειά και η Πάφος θέλει να... λύσει αυτό το πόβλημα.
Με μια πρωτοποριακή και χιουμοριστική ανάρτηση οι Παφίτες έγραψαν:
"Δεν μπορώ να έρθω στο αυριανό παιχνίδι λόγω δουλειάς. Τι να κάνω;
Αν δεν μπορείτε να παρευρεθείτε στο αυριανό παιχνίδι (18:00) λόγω εργασιακών υποχρεώσεων, πολύ απλά στείλτε μας ένα μήνυμα με το όνομά σας. Εμείς θα χειριστούμε τα υπόλοιπα με μια επίσημη ανακοίνωση από την Πάφος FC προς τον εργοδότη σας, να του πούμε να σχολάσετε νωρίτερα".