Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
σατσιασ δειχ

"Έχω μιλήσει με τον πρόεδρο. Θα τελειώσει η σεζόν και θα αποχωρήσω. Έχω προτάσεις από το εξωτερικό και θα αποφασίσω. Έδωσα τα πάντα στην ομάδα. Ευχαριστώ τον πρόεδρο γιατί στα δύσκολα ήταν κοντά μου".

Αυτά είπε χθές μετα το τέλος του αγώνα με την Καρμιώτισσα ο Μαρίνος Σατσιάς, και πολύ καλά θα κάνει αφού σε αυτή τη  την χώρα που ζούμε δυσκολα θα τον φωνάξουν για μεγάλη ομάδα, έστω και εάν το αξίζει. Η ίσως να έχουμε κάτι;