Η Νέα Σαλαμίνα επικράτησε με 2-3 του Οθέλλου στα πλαίσια της 8ης αγωνιστικής του Β’ ομίλου της Β’ Φάσης του Πρωταθλήματος CYTA στο «VITEX Αμμόχωστος-Επιστροφή». Οι ερυθρόλευκοι ήταν καλύτεροι στο πρώτο ημίχρονο και πέτυχαν δυο γκολ με τους Ντιακιτέ και Σπυριδάκη, όμως ο Μπραμπίγια μείωσε στο τελευταίο λεπτό και έδωσε νέο ενδιαφέρον στο παιχνίδι. Στο δεύτερο ημίχρονο ο ίδιος ποδοσφαιριστής ισοφάρισε, ενώ έχασε μεγάλη ευκαιρία για την ολική ανατροπή, ωστόσο με φοβερό τέρμα ο Νάρσινγκ στις καθυστερήσεις (90+4’) έδωσε τη νίκη στην ομάδα του. Μετά από αυτή την νίκη η Νέα Σαλαμίνα ανέβηκε στην 2η θέση του β΄ ομίλου έχοντας 44 βαθμούς και ο Οθέλλος παρέμεινε στην 7η θέση έχοντας 23.
Δείτε τα στιγμιότυπα του αγώνα:
Χριστόδουλος Χριστοδούλου:
«Ήμασταν πολύ καλύτεροι. Χάσαμε πολλές ευκαιρίες να το τελειώσουμε από το ημίχρονο το ματς. Πέτυχε ένα φανταστικό γκολ ο Νάρσινγκ και τους έδωσαν αντί μία μέρα, δύο μέρες ρεπό και γι’ αυτό το πανηγύρισαν. Κάθε βδομάδα κάνουμε πολλές αλλαγές. Προχθές έκανα οκτώ, σήμερα έκανα εννέα. Κάνω τόσες αλλαγές γιατί θέλω να πάρω τις πιο σωστές αποφάσεις για τη νέα σεζόν».
Κώστας Σακκάς:
«Ήμασταν καλύτεροι στο β’ ημίχρονο. Χάσαμε πολλές ευκαιρίες. Η Νέα Σαλαμίνα προηγήθηκε με στατικές φάσεις. Καθ’ όλη τη διάρκεια του ματς ήμασταν πολύ καλύτεροι. Πληγωθήκαμε . Είναι ένα αποτέλεσμα που μας πικραίνει γιατί μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε τις απώλειες των άλλων ομάδων. Δεν τα καταφέραμε, μας έμεινε η προσπάθεια. Θα δούμε τη συνέχεια, θέλω να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές μου γιατί έκαναν δύο πολύ καλά ματς αλλά δεν πήραμε κάτι και αυτό μας πικραίνει».