Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
22

Ο Απόλλων κέρδισε με 2-0 την Δόξα, 4 ημέρες πριν τον πρώτο αγώνα με την Πάφο για τα ημιτελικά του κυπέλλου, τον σημαντικότερο αγώνα της χρονιάς μέχρι τον επόμενο για την ομάδα της Λεμεσού. 

Η ομάδα του Πάμπλο Ματσίν βρήκε δίκτυα με τους Κοστάκε και Πέρετζ. 

Βυθίστηκε και άλλο η ομάδα της Κατωκοπιάς, η οποία βρίσκεται στο -7 από την Καρμιώτισσα  που αυτή την στιγμή βρίσκεται εκτός ζώνης υποβιβασμού και έχοντας και αγώνα λιγότερο, αυτόν με τον Εθνικό αύριο. 
 

Πάμπλο Ματσίν:

«Κάναμε το καθήκον μας, ξέραμε ότι η Δόξα παίζει για την παραμονή, προχωρήσαμε σε αλλαγές λόγω κυπέλλου, αλλά οι παίκτες ανταποκρίθηκαν άριστα.

Ήμασταν ανώτεροι ιδίως προς το τέλος, στην αρχή δυσκολεύτηκαμε να βρούμε τα πατήματά μας. Τις προηγούμενες αγωνιστικές το VAR είχε ακυρώσει δικά μας τέρματα, αυτή τη φορά ακύρωσε γκολ του αντιπάλου, τέτοιες λεπτομέρειες κρίνουν παιχνίδια.

Δεν ξέρουμε αυτή τη στιγμή ποιο είναι το πρόβλημα του Κρμέντσικ, ελπίζουμε να είναι σε θέση  να μας βοηθήσει κόντρα στην Πάφο.

Την ερχόμενη Τετάρτη θα αντιμετωπίσουμε μια πάρα πολύ δυνατή ομάδα που στην α’ φαση του πρωταθλήματος ήταν καλύτερη από μας κι έχει πολλή ποιότητα, αλλά με θέληση και με τον κόσμο μας θα επιχειρήσουμε να κριθεί η πρόκριση στο ΑΛΦΑΜΕΓΑ».

Γιώργος Πετράκης:

«Σίγουρα δεν είναι το αποτελεσμα που θέλαμε, ήταν επιτακτική ανάγκη η νίκη. Ήταν ένα καλό παιχνίδι, κι ας χάσαμε. Το 1-0 ήλθε από ένα εκτός περιοχής σουτ, κόντρα στη ροή του αγώνα, έχει αυτήν την ποιότητα ο Απόλλωνας.

Είναι στενόχωρο, αλλά η προσπάθεια των παικτών μου ήταν μεγάλη, δεν μπορώ να έχω παράπονο. Θα περιμένουμε το αυριανό αποτέλεσμα της Καρμιώτισσας, έχουμε ακόμη ένα παιχνίδι μαζί τους, εκτός έδρας, και θα δούμε τι θα γίνει».