Ισόπαλο 1-1 το μεγάλο ντέρμπι μεταξύ Ομόνοιας 29ης Μαΐου και της ΕΝΠ στο πλαίσιο της 11ης αγωνιστικής Α’ Ομίλου της β' φάσης του πρωταθλήματος Β' Κατηγορίας.
Στο 78’ ο Κοσμά με εξαιρετικό σουτ άνοιξε το σκορ για τους φιλοξενούμενους. ενώ για την Ομόνοια 29ης Μαϊου ’ έφερε το παιχνίδι στα ίσα με φοβερό ανάποδο του Φαμπίνιο.
Oι γηπεδούχοι ανέβηκαν στους 54 βαθμούς, ενώ οι φιλοξενούμενοι στους 51.