Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Οι οπαδοί της Χάιντουκ εισέβαλαν στο γήπεδο μετά την ήττα με 1-0 από την ομάδα του Ζάγκρεμπ - Περισσότερες από 50 συλλήψεις


Γης μαδιάμ τα έκαναν οι οπαδοί της Χάιντουκ Σπλιτ μετά από την εντός έδρας (1-0) ήττα από την Ντινάμο Ζάγκρεμπ η οποία σήμανε και τον αποκλεισμό από το Κύπελλο Κροατίας. 

Μετά το τέλος του αγώνα οι οπαδοί της Χάιντουκ εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο, κυνήγησαν παίκτες και έπαιξαν ξύλο με τους αστυνομικούς.
 

Πηγή: Πρώτο Θέμα